OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Höstjackan

image247
jackorna kommer från asos, topshop och ellos.

Kollade runt lite efter jackor och dessa var de jag tyckte mest om (egentligen borde den från Gina Tricot vara med också). Själv tycker jag att jackan ska bara svart i höst, men grått är ju också sjukt fint :)

Men sen är det ju så att jag har en superfin grå parkas som jag självklart kommer använda i höst, och sen tänker jag kanske köpa en svart snygg :) (den från Gina satt inte lika fint på mig som min syster, som förresten köpte den)
Nästa problem är alltså vinterjackan? Vet inte riktigt hur jag vill ha den, vinterjackan är inte någon favorit.. Kanske blir det en höstjacka med en massa kläder under, vi får se :) 

Vad tänker ni ha för jacka nu i höst/vinter?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill ha en röd madicken kappa nu till hösten och en grå till vintern. Har även en stor tjock vinterjacka att byta av med. :)

2007-09-05 @ 02:16:14
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0