OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shoppat

Jag hade helt sjukt lite pengar kvar innan jag åkte till Örebro, nu har jag absolut 0 kr. Förutom de jag fick av pappa, bäst :) Det är så svårt att komma hem tomhänt, det finns så mycket man vill ha!

Peacehalsbandet var dock slut, grr.
 Klicka på bilden! Jag kunde inte så emot den, jag älskar trycket!
image338Denna köptes fast i en jättefin lila färg, älskarn!

Båda kommer från Gina Tricot, det har väldigt mycket fina kläder, till sjukt bra pris så varför inte ;)


Kommentarer
Postat av: katta

jag har oxå precis köpt denna lila på gina! sjukt mysig... Har lite svårt att komba den bara... Vad tycker du?

2007-10-06 @ 13:51:55
URL: http://katarinafred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0