OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Veckans outfits


Foto: Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag.

Haha jag ser vilken pose som är "favoriten", ska försöka variera mig lite mer! Angående kläderna så har jag kanske inte varit lika färgglad som jag brukar vara. Det märks när det börjar bli höst, man använder oftare mörkare färger då. Men har ändå lite färginslag, så det får gå ändå ;) Jag ser redan nu att mina bruna stövlar kommer användas mycket i höst/vinter, oja dom är jättesköna och varma :) Haha och såklart, det lila nagellacket är med på alla bilder, det var inte riktigt meningen att det skulle bli så, har bara inte orkat tvätta bort det..

Min favorit är nästan helt klart onsdagens outfit, men nu vill jag veta;
Vilken outfit tycker ni var finast? Kommentera gärna, det är kul att se vad ni tycker!

Nu ska jag ut och övningsköra, puss!

Kommentarer
Postat av: Mallaaan

jag tycker nog den enkla fredagen ;)

2007-09-16 @ 13:20:56
Postat av: Stina-Lee

tis eller ons tycker jag :)

2007-09-16 @ 21:40:29
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Magda

Tisdag :)

2007-09-17 @ 14:16:30
URL: http://magdalenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0