OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I had my chance, Then I lost you

image796bild från spanska elle.
Igår kände jag mig hyfsat frisk, idag är det värre än va det va från början. usch! Inte nog med det, jag måste sitta inne och plugga istället för att vara ute i solen. haha fast det är egentligen inte så farligt, jag skriver ett arbete om fetma. rätt intressant ändå. mindre bra är väl att jag blir så galet sugen på nåt gott när jag skriver om de. haha! Det borde väl ha motsatt effekt egentligen? inte hos mig..
Om en halvtimma ska jag ner till (café) Paris och ha balmöte, och givetvis köpa med en god kycklingbaguette hem. Senare ikväll ska jag ut till svartå för att kolla Bajen - elfsborg hos mormor :) mys!


Kommentarer
Postat av: Melina

fin bild

2008-04-23 @ 16:12:43
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Fundersam trea på bergslag

Angående biljettförsäljning av balbiljetter. Ni kunde nog inte ha valt en sämre tid då många treor har individuella val just då ni säljer biljetter. Hade ni ens tänkt kolla upp hur våra scheman ser ut? Jag blir lite frustrerad då vi inte har en chans att hinna köpa biljetter till balen. Tänk om de tar slut!?!?!? FÅR BARA INTE HÄNDA!!Detta är inget personligt, men ni borde ha tänkt på detta innan ni bestämde er angående tiderna

2008-04-23 @ 22:32:43
Postat av: Helena

haha. kunde inte du tänkt efter lite innan du skrev också kanske? Vi har olika tider, alltså inte samma dag & tid då vi säljer, Ni kommer ha chans att köpa biljett, och jag lovar dig att dom inte hinner ta slut innan du gör de :)

2008-04-24 @ 07:23:04
Postat av: Anonym

Vissa kanske inte vågar gå fram till dig i korridårerna;) Då vet jag iaf att biljetterna inte tar slut!:D

2008-04-24 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0