OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vilke jävla härj :D

image774
Här är de outfits jag fick på bild. Favoritskorna!
Kryssningen var verkligen toppen, så jävla roligt! Tack alla tjejer för de :) Började resan kl 11.00 på fredagen, förbjudet med alkohol på bussen. Haha kändes som många lyssnade på de, noot! galet roligt, sen blev det fest hela natten och lite svårt att ta sig upp på lördagen. Åt jättegod buffé och sen var det buss hem igen. Mycket skratt och trevligt sällskap hela tiden, kunde inte blivit bättre!

Igår när jag kom hem mös jag med syster&jossan framför Eva&Adam, alla somna. haha! Grymt trött. vaknade med smink & kläder på när en viss mårten ringde och väckte mig inatt, tack för den ;) sen somna jag om igen, och vakna ungefär lika trött imorse. puh. Har njutit lite ute i solen nu, så blir det nog E&A resten av dagen. Fått någon dille på de? haha. Hoppas ni också har haft en bra helg :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0