OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

you got that something

Gårkvällen blev riktigt lyckad! Tillsammans med Elin & några till spelade jag massa olika spel, bland annat; biljard, wii sports & guitar hero. Det var roligt! En riktigt trevlig kväll alltså, tack för den.

Än så länge har jag bara sovit och slappat idag, inte gjort ett dugg vettigt. Å nu sitter jag och väntar på att min syster ska komma hem från stan med världens goaste kycklingbaguette. mums! Ikväll vet jag inte heller vad det blir, och åter igen; det märks. Jag är grymt sugen på att gå ut och slå klackarna i taket, men så är jag ju inte 18 än. Men, jag återkommer senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0