OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

brabrabra


Jag blir så glad av den här bilden :) Innebandy SM'07, uurbra!
Första dagen i skolan var faktiskt rätt bra. Ett besök åt rektorn, för att åtgärda min fysikångest, bjöd på ganska lovande ord. Nu är det bara att hoppas på att det går vägen så att jag slipper fysiken de sista året! Efter lite lektioner styrde jag cykeln mot frisörn, där jag färgade mitt hår och klippte det kortare där bak! tjohoo va nöjd jag blev :) Min frisör är kanonbra! Sen kom mackan hit en stund, jag tycker om dig massor :) Åså avslutade jag kvällen med träning. Jag är verkligen hur trött som helst, så tänker läsa en stund sen sova :) puss!

Kommentarer
Postat av: simon

du blev inte glad av att se herr simon i skolan då ??? :D

2008-08-20 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0