OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

det kunde inte blivit mera kaos,

men oj så spännande och händelserik matchen blev tillslut!

Det hela började med ett pressande aik som också fick 1-0, men vi kom tillbaka i andra halvlek och Fredrik Söderström fick göra sitt första mål i Bajen. då blev man grymt taggad! En 1-2 ledning var så nära ett tag att jag flög upp ur soffan och höll mig för huvudet. Istället fick aik en straff när det var sju minuter kvar, som hela jävla sverige kan intyga att de inte borde ha fått! hur som, skräll att dom ska få en straff när det är så lite kvar av matchen jämt? 2-1 var ett faktum och då tog allt de roliga slut och kaoset började; smällare kastades in på både aikmålvakten&poliserna, folket började slåss osv. helt galet och matchen avbröts. Jag var så arg här hemma att jag höll på och slänga ut tvn, mest på de få personer som kan förstöra en match sådär! Som tur var blev de lugnt och matchen kunde startas. Då sa jag till mackan att jag skulle bli världens gladaste om vi kunde göra 2-2 på de få minuter som var kvar! Åh de var nästan så att jag blev de; för sulan fick en sagolik träff rakt i krysset. jag blev så glad så tårarna kom :) höjden av lycka. Att ha världens bästa brevid mig och se sulan göra mål sitt första tävlingsmål för Bajen. det var så otroligt skönt bara :) 2-2 alltså, ganska rättvist ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0