OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

En shopaholic säger ja!

Nytt inlägg
Häromdagen var jag nere på stan och köpte med mig dessa böcker hem, och "en shopaholics bekännelser" har jag sedan tidigare :) Däremot visste jag inte att de här två (och en till) fanns, och den upptäckten är sandras förtjänst, det var nämligen i hennes blogg jag såg de :) Om ni har vägarna förbi nån bokhandel tycker jag att ni ska svänga in och köpa Sophie Kinsellas böcker, dom är så roliga!


Efter att ha haft ett par lite halvjobbiga dagar förra veckan blev jag glad som en sol efter helgens svartåfest, det fick verkligen fram massa energi från mig! Den här dagen har varit riktigt bra; tiden bara sprang iväg när jag jobbade, jag la mig och koppla av med boken i handen när jag kom hem & sen åkte jag iväg och träna, åså gick Bajen och vann (gött!) Hur som helst, träningen var grym, helt galet vilken energi jag hade. Bra peppning av alla, vi är asbra! Imorgon är en ny dag och jag ska upp tidigt till körskolan, hörs efter de :) tjo!

Kommentarer
Postat av: Hp

Dom böckerna verkar bra.

2008-08-12 @ 13:52:06
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: elin

tack du :)

2008-08-12 @ 14:30:36
URL: http://elineks.webblogg.se/
Postat av: sandra

Älskar de där böckerna alltså =) brukar inte läsa men när jag började i en shopaholics bekännelse så kunde jag inte sluta läsa :D de dök upp mer och mer pinsamheter hela tiden haha

2008-08-12 @ 14:51:12
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0