OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Otroligt lyckat och mindre lyckat

Gårdagen var verkligen lyckad! Vi startade hos Amanda och pratade gamla minnen med diverse svartåbor & andra folk, drack å hade de bra. Sedan rörde sig hela gänget bort till pubkvällen. Väl där dansa jag&amanda loss till Maxs band som spelade, på en pubkväll i svartå. Haha det hör ju inte till vardagen direkt (svartå är alltså samhället som jag bodde i mina 13 första år), men oj så roligt det var! Helt galet, alla var verkligen på sitt bästa humör. Jag sprudlade av glädje när jag kom hem och berättade för mamma. riktigt trivsamt.

Denna dag har varit lite värre. Har jobbat&pluggat körteori hela dagen. å nu på kvällen packade pappa upp någe program på min dator, och det var ett fejkprogram som innehöll virus. Dessutom skulle pappa åka iväg till sitt jobb i norge precis, och datorn hittade inte ens felet. så nu får den stå avstängd tills på torsdag när han kommer hem. vilket jävla virus, har inte sett någe liknande faktiskt. trött jag blir.

Därför vet jag inte hur det blir med bloggningen, med bilder&osv. Får se helt enkelt :) Nu är det typ bara 3 dagar kvar tills världens bästa, och resten av folket, kommer hem. åh vill ha dig här nu. hur som helst, jag återkommer troligtvis imorgon, är lite sliten just nu. haarra ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch då, alltid jobbigt med virus!

Ha en bra måndag!

2008-08-11 @ 00:54:54
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0