OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sammanfattning av PIP'08


PIP'08 har verkligen varit hur bra som helst, helt klart en lyckad första festival här i karlskoga! I lördags var det tänkt att jag skulle hälla i mig en hel del öl, men jag fick bara i mig en sen sa kroppen ifrån. Det blir nog lugnt på den fronten ett tag nu framöver. Fast jag hade galet roligt ändå så det gjorde inget, man träffade massa folk man kände och såg bra band. Det var grymt mycket folk på Teddybears STHLM, som också var det sista bandet, hela dalen var fullproppad. men då satt jag rätt högt upp med mackan och hade det urmysigt. Det var nästan den bästa stunden på hela pip. En lyckad festival som sagt :)

Kommentarer
Postat av: sandra

nej men gud vad ser jag =) helena kyssas passionerat med en kille =) vad har jag missat =)?

2008-08-04 @ 15:27:22
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: simon

tack för helgen och nästan hela sommarn helena :)

Sandra de e e ju tjamackan !

2008-08-05 @ 11:08:04
Postat av: Helena

Tack själv simon :)

2008-08-05 @ 11:33:24
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0