OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Funderingar


jag förstår inte hur man kan känna de här shoppingbegäret. vart kommer det ifrån? Hur kommer det sig att jag vill ha ett par nya skor när jag har runt 40 par, eller en väska när jag har flera hängandes i min fina garderob? och varför vill jag ha en klänning när det börjar bli kallt ute? Varför vill jag ha allt när jag redan har så det räcker och blir över? Helt jäkla galet, men så jäkla roligt att köpa.

Vet ni förresten!? Idag ska jag äntligen få träna, och inte nog med de; idag börjar inomhussäsongen! Hjälp vad fort sommarn gick. Fast det ska bli roligt att spela. Förutom träning ska jag nog träffa min goding eftersom han (och halva stan) åker till alayna imorgon! åh hur jag kommer sakna. Som tur är har vi all tid i världen att träffas efteråt så det kommer gå bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja va kul att du träffat någon =) glad jag blir. Hoppas det går bra för er den här säsongen =)

2008-08-05 @ 16:03:38
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0