OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Avslappnande helg!

Julbordet i fredags var otroligt mysigt å hur gott som helst. hur jag har längtat! Efteråt spelade vi texas hold'em allihopa, riktigt bra fredag :) Under lördagen softade vi sen stod jag i kiosken på innebandyn från 18-21.15 med Emma&Licke. Det var helt okej, stundtals hur roligt som helst :) Tack för de sällskapet! Idag har det som sagt varit innebandy&plugg. Jag har förresten sovit mellan 12-13 timmar varje natt från i torsdags, lite gooigt!


Nu ska jag avsluta min riktigt sköna helg med en hårinpackning som jag fått av min käraste Elin, och sedan lägga mig framför oth och invänta M som kommer från Wictor senare :) Hoppas ni haft en bra helg! Glöm inte att kika in på minoutfit.se på HelenaE, fler outfits kommer med tiden :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Nä inte för mig heller. Haft en bra start på veckan? (:

2008-12-15 @ 18:15:06
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0