OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vilken rysare!


Den här dagen som skulle varit en heldag med kemiplugg, blev istället en innebandy dag! Först kollade jag&M u-laget som vände 1-4 till 6-5, sedan var det killarna som spelade. Där såg vi inte hela men det borde slutat i en vinst.

Tillsist åkte jag hem och såg de 2 sista perioderna av VM-finalen (Sverige-Finland). Fy faasen. Den matchen innehöll nog allt. Det stod 1-4 när jag kom hem, sen vände sverige till 6-4, och därefter fick Finland en straff som dom missade. Istället gjorde dom 2 mål i powerplay och det avslutades med förlängning. Sverige såg ut som klara vinnare tills Finland fick in ett snyggt mål. Finland fick därmed sitt första VM-guld,deras vinst var dock inte rättvis eftersom dom spelade riktigt illa i de 2 sista perioderna. Hur som helst så var det spännande :)

Kommentarer
Postat av: Maria

det blev inte så mycket kemiplugg för mig heller idag :/ vad bra vi är haha .

2008-12-14 @ 19:58:32
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0