OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

1 2 3 skål, 1 2 3 skål, 1 2 3 skål!

Igår var absolut en av dem bästa festkvällarna/nätterna jag haft! Först förfest här hemma, där vi bland annat fick några grymt heta kort, kanske kommer dem upp på bloggen nån gång (som bilderna jag lovade från igår eftermiddag, asch då) Galet kul var det i alla fall, sen skulle jag testa att komma in på Wickan. Det gick galant så där inne levde jag livet ;) Trevligt sällskap, mycket dans & god öl. Kan det bli bättre? Tveksamt! Vid stängningsdax upptäckte jag att jag hade tappat nrbrickan. Därför fick jag vänta tills allt folk hade gått ut sen fick jag äntligen min jacka. Därefter blev det viking för käk, haha. "Bonne kan slåss", jag skratta så jag tjöt! Vid fyra gick jag, sis, elin, bullen & heden hem och sov.
Kvällen kunde inte ha blivit mer lyckad :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sjuukt kul att du var med snygging ;)

2008-02-10 @ 13:31:59
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0