OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I can't get you out of my head

image642
Såhär blev headern tillslut, vad tycks? Omedvetet valde jag två bilder där ansiktet inte syns, haha men jag tycker ändå att den blev charmig. Dock är allt på bloggen fortfarande inte klart, fast det kommer jag ta när jag har tid. Vilket inte är nu, jag måste fixa mig & åka iväg till skolan.. I'll be back (boktavligen talat också faktiskt då jag ska spela back i morgondagens match, trots att jag har spelat de förr blir jag alltid lika nervös när det är dags igen, fast jag ska göra mitt bästa såklart) Träningen igår gick väldigt bra måste jag säga, trots oerhörd smärta i knäna. Aja nu skulle jag göra mig iordning som sagt! Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahha, typ likadana rubriker, wierd :D

2008-02-01 @ 12:21:13
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Sandra

den blev skit bra 0)

2008-02-01 @ 13:10:58
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0