OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

And it hurts with every heartbeat

image608
Magtröja - Monki, Kjol - American Apparel, Strumpbyxor - H&M
Gårkvällen var jättetrevlig, den bjöd på god mat och världens godaste efterrät i form av; Vaniljkesella, kalla hallon och digestivekex ovanpå det. Det måste ni testa, supergott! Vi spelade "Trodde du ja" en sväng, det var kul och sen fick jag, Natta & Sarah ett skrattanfall så att vi nästan tjöt av skratt. Ja det var fruktansvärt kul faktiskt. Johan hade kommit då, sen när alla åkte hem gick vi och tog en glass på donkan och sen åkte jag hem och kollade tre avsnitt av gossip girl och efter det orkade jag inge mer så jag slockna.

Idag har jag match, ska bli kul! Lisa hämtar upp mig om 20 minuter, så jag bör fixa iordning mig och käka nått. Ha en bra dag hörrni! :) Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

snyggt!

2008-01-19 @ 23:10:43
URL: http://juliaastren.blogg.se/
Postat av: malin

fint!

2008-01-24 @ 10:11:42
URL: http://mandelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0