OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

'Cause you make me smile.

image624
Tee - Monki, Kjol - AA, Strumpbyxor - H&M, Skor - ?
Kjolen är helt klart ett av mina bättre köp, den används flitigt och jag tycker om den massor! Skoldagen var något irreterande och vad skulle jag göra utan dig Maria? Tur att du böt till vår skola :) Det var skönt att komma iväg och träffa balkommittén, och såklart kul att testa balklänningar! Jag hittade så många fina jag ville ha, så ska nog åka tillbaka imorgon och välja ut en, jag kunde inte idag. Fick beslutsångest, fast det lutar åt en lila :) Det är fint, och jag hittade ingen röd i den modellen jag ville ha.  På tisdag ska vi ta kort till affischerna, vi kommer vara så snygga! :) Idag är jag inte på träningen, är helt slut & har ont i knäna, att dom aldrig ska bli bra. Istället kommer Johan hit och vi ska tjocka oss med fruktsallad, chokladpudding och allt möjligt gott vi kommer på att göra och samtidigt planera helgens resa till Borås, den är efterlängtad. Mer om det senare, nu kom Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0