OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

keep on try a little harder

image591 
Foto: Lundlund
Matchen förlorades med 3-1, mot serieledarna. De är sjukt duktiga, men idag lyckades vi stoppa dom, fattades bara lite. Om man jämför med förra matchen mot dom så var det galet bra utav oss! Vi spelade fruktansvärt bra, kul att se :) Första matchen på länge som jag kom hem och kände mig nöjd över de jag hade gjort under hela matchen, kändes bra. Dock inga mål. Fast jag ska inte hänga upp mig på de där, de kommer när det kommer. Jag är glad ändå :) Är helt död nu, det gick fort, väldigt fort där ibland och vi kämpade som sjutton.. Nejni, nu ska jag nog sova en stund. Puss

Kommentarer
Postat av: jjohannaah

Guud, han va ju snygg!! xD

2008-01-13 @ 15:38:02
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0