OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Stentvätt, tack.

image610
Jag vet inte om jag skulle kunna bära upp ett par stentvättade jeans, känns inte riktigt jag.  Men en stentvättad jeansjacka, ja tack! På bilden vet jag inte vem det är, kan vara Erin Wasson, någon som vet? Hittade bilden här.

Utan er kära läsare vore bloggen ingenting, men det är lite dåligt med kommentarer nuförtiden, är det något ni vill se mer av, mindre av? Kom gärna med förslag och synpunkter så att bloggen kan utvecklas!

Nu ska jag fixa mig för snart bär det av till sunne för match, nu jävlar ;) Puss


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker den är bra som den är. Jag älskar allt du skriver, gör, visar. Så inspirerande!
Förresten, lust att göra ett jobb åt lilla stina? Är sugen på ett nytt yttre, för bloggen alltså! ;)
Puss tjejen

2008-01-20 @ 22:11:21
URL: http://stajnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0