OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

usch..

image562
Den här dagen har inte varit på topp, mår sjukt illa. Att såra andra människor måste vara den jobbigaste känslan som finns.. fast det här blir bäst för mig. Sry..
Sen att min älskade syster har blivit påkörd i skidbacken och ligger på akuten gör inte det hela bättre.. Mamma och pappa är påväg upp till sälen och henne nu. Ni är mina bästa, älskar er!
Snart kommer Johan L hit och håller mig sällskap, tack vännen! Hoppas ni har haft en bättre dag än mig, nu ska jag göra annat.. puss

Update: En hjärnskakning blev det (bara) för Johanna, tur att det inte var någe allvarligare! Längtar tills du kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0