OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

inga fel!


dessa fyra väskor, speciellt de längst ner, är exempel på min drömväska. Långt axelband. så jävla snyggt! Jag har fan letat överallt och hittar ingen jag tycker om. Det som irriterar mig mest är att jag ser massa folk på stan med såna väskor jag vill ha, vart hittar ni dom!? Har ni några förslag kom gärna med dom :) Idag ska jag göra ännu ett försök då jag ska in till örebro med syster, stina & jossan. En dusch skulle sitta fint just nu, så ni får ha de så bra! puss

Förresten, Åhus var galet, sjukt roligt :) mer om det senare. ciao!

Kommentarer
Postat av: thowelina

O, snygga!

2008-07-30 @ 15:09:52
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0