OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

It's a match made in heaven


Jag och min älskade Elin från Göteborgsresan, som kan ha varit bland den bästa resan någonsin! Gå in på hennes blogg nununu, massa bra hårtips :) Igår var jag ute och gick med henne, myys! Vi var ute hur länge som helst, och så träffa vi mackan&co på vägen, trevlans :)

Idag ska jag jobba mina fyra timmar, hoppas på sällskap :) Efter det blir det en sväng till örebro för att hitta ett tält som vi kan ha nu i veckan när vi beger oss till Åhus. Efter det ska jag slå mig ner i soffan för att kolla malmö - Bajen, en vinst skulle sitta fint! å nu ska jag ut med hunden. Ha de bra :) puss

Kommentarer
Postat av: eliiin

du är lycka

2008-07-14 @ 13:46:46
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som en fartfylld dag!

2008-07-14 @ 21:18:04
URL: http://mykindoffashion.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0