OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lycka!


Lite fränt att jag la in en bild på Petter igår inför matchen, för det visade sig att han blev matchens lirare med sina två mål. Han är så galet bra, och jag kommer bli så ledsen när han lämnar bajen för en storklubb.. fast han skulle förtjäna att komma ut i proffslivet! aja, igår var i alla fall en himla rolig dag, vi skratta en hel del :) Annars mådde jag inge bra faktiskt, inge kul att va sjuk. Därför var shoppinghumöret inte på topp, men jag hitta ändå en fin gul tisha och ett skärp på monki. Sen åt vi galet god mat och rörde oss bort till matchen.

Där fick jag tårar efter att; vi hyllat Sören Cratz, som numera tränar norrköping, och är den enda som tagit oss till sm-guld! Tårarna rullade dessutom när dom tackade för Sebastian Egurens tid i bajen, och hela klacken spricker ut i; det finns bara en; Sebastian Eguren! ååh.

Matchen i sig var grym till en början, 3-0 efter första halvlek. I andra vet jag inte vad som hände? Allt föll och det stod 4-3 när det återstod 5 min, dom minuterna kan ha varit dom värsta på länge. fyhelvete va nervös man var! Knäna skaka fan, men underbart när matchen blåstes av och tre poäng gick till oss. Glada satte vi oss i bilen och åkte hem, haha och skratta gjorde vi sjukt mycket. speciellt på donkan i södertälje. Han i kassan fick mig att brista ut i gapskratt, bara för att han var så rolig. När jag kom hem åkte jag till simon och kollade film med han, david & mackan :) somnade gjorde jag halv 4..

Men. fan va mycket jag skriver. jag orkar inte ens. Nu, precis nu börjar vår träning. jag är inte där :( Har varit hemma och legat på soffan hela dagen. också kul. naat! Fast nu ska jag träffa lite folk och chilla i min stuga :) mys. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: eliiin

Hohoo ?: )

2008-07-10 @ 23:06:00
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: eliiin

du är lycka

2008-07-11 @ 14:02:04
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0