OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

mys!


Lördagskvällen bjöd på mat & trevligt folk hos stina. fast där blev jag inte långvarig utan jag tog mig hem till karlskoga och hade det mysigt hemma hos sara med lite folk istället :) Det var himla trevligt!

Igår var jag i stugan en sväng sen följde jag med mackan&co till stranden. Efter det drog vi en pizza och åkte och softa i stugan. Jag började må dåligare än vanligt igen och febern gjorde mig sällskap. inte trevligt! Jag somnade på simons soffa när jag&mackan väntade på att han skulle duscha osv. Sen rörde vi oss hemåt. Jag och mackan mötte upp kalle&wictor medan resten va på bio. Vi tog en sväng till donk där vi träffa massa roligt folk :) Sen gick jag, mackan & simon hit. och jag somna på soffan. igen. förresten; Grattis Johan :), äntligen 18!

Idag har jag jobbat,. och nu börja det åska. hörs då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0