OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

things change


bild: jag. Gårdagen var verkligen guld! Åkte som sagt iväg till örebro med mackan&simon, vi hittade ett tält och jag skratta typ så jag dog. "va göru elleh!?" så gooa :) ni är bra! Sen hem, dom+max drog en pizza sen tvinga jag dom att typ halvspringa hem för att jag skulle hinna se resten av matchen. åherre vilken jävla match! Var dom nå bra eller!? Magiskt. Charlie har börjat leverera, det är galet gött! Carlos spelar sin första allsvenska match och gör ett mål, och spelade grymt bra :) Dessutom fick David göra ett mål, ingen dålig tabbe malmömålvakten gjorde vid de målet för de. sen sluta matchen 4-2. Efter de lirade vi gh ett tag och sen följde vi simon hem å sen gick jag också hem och sov. 

Idag kanske jag hinner färga håret annars tar jag det imorn. För packa måste verkligen hinnas med & jobb från 2-6, sen träning kl 7. De blir nog asbra, haha har nog aldrig känt mig såhär otränad. Hoppas ni får en toppendag :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0