OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You knock me off of my feet


Idag är det exakt 1 år sen jag drack en dricka senast, det känns ganska fränt :) Jag trodde verkligen stenhårt att det inte skulle gå att sluta dricka, beroende som jag var. Det hela började med en vadslagning sen tänkte jag att det var lika bra att fortsätta vara utan! Loka Citron & öl, mer än så behövs inte ;)

Hörreni till och med bloggen har fyllt 1 år, och självklart kommer jag fortsätta skriva. Just för att det är så roligt att kunna gå tillbaka i bloggen och minnas allt man gjort.

Så nu om mina senaste dagar, som har varit helt underbara! Jag hade sjukt kul när vi var i östens stuga, vi spelade kort och hade det allmänt mysigt :) åh igårkväll festa vi till hemma hos Marcus, gooigt! Super roligt, det märks idag.. jag är inte på topp vill jag lova. Det blev sängen dirr förut när jag kom hem för att sova meer, ja ända tills nu. Haha, nej men det var det helt klart värt :)

Kommentarer
Postat av: sashley

grattis till bloggen :)

2008-07-14 @ 08:07:59
URL: http://sosarah.blogg.se/
Postat av: Lisa

du maste skamta?! inte en dricka pa ett helt ar.. jag som ar stolt for jag klarat en vecka utan dricka i italien! :0 haha

2008-07-19 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0