OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

you gotta keep on moving

jag känner mig fruktansvärt bloggberoende just nu. och jag har ingenting alls att blogga om!? trist. Jag vill ha snygga bilder att lägga in och så mycket mer. Jag måste fixa lite inspiration! Nog om det. Igår var jag på bio som sagt, batman blev det. Den var så grymt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig! Efter det gick jag&mackan hem och sov, och direkt imorse åkte jag ner till stugan. Där har jag varit hela dagen och myst med mina föräldrar. badat&grillat. mums! Å nu skriver jag bara massa strunt trots att jag borde stressa sönder just nu. om fem minuter ska jag vara klar för att åka iväg, och jag är lååångt ifrån klar. Ikväll styrs det brakfest hos&för den snart 20 år fyllda Stina; tävlingar, mat, badtunna och himla massa fylla. Blir nog toppen :) Hoppas ni får en kanonkväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe det kan vara så ibland..! det är ju så kul att blogga!

2008-07-27 @ 19:12:09
URL: http://SandraK.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0