OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Härligt härligt!


Dagen har jag spenderat inne i karlstad med syster, jossan och stina; en del av hultangänget. Imorgon bär det av, så vi behövde lite shopping! Och det vill jag lova att det blev. haha :) Överst till vänster är en klänning från gina tricot som jag tänkte ha med till england. Dessutom hittade jag en jättefin kjol jag inte fick me på bilden, sen resten till hult; ett linne, frän sjal, tights, och äntligen hittade jag ett par långa jeansshorts! Mer packning blir det ikväll. hjälp vad svårt.

Haha förresten! Något som är lite komiskt är att vi från början hade 2 bilar ner, imorse hade vi helt plötsligt ingen. haha det var såhär; den första krocka jossan med (och som tur var gick det mirakulöst bra med henne medan bilen blev kvaddad), och den andra började alla lampor (stop, serv, handbroms, osv) lysa på idag när vi åkte in till kd! Lite panik vi fick? haha det löste sig och nu har vi fått låna en annan bil. PUH! Nejni. packning osv nu. Hör av mig sen igen :)

Kommentarer
Postat av: sofia

vart kommer shortsen och sjalen ifrån ? :)

2008-06-14 @ 13:42:27
Postat av: Helena

Sofia: De kommer båda två ifrån Carlings :)

2008-06-14 @ 17:16:08
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0