OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kanonkul


Under torsdagskvällen var vi först hemma hos Simon, där blev det en hel del dans & sjungande och en himla massa trevligt folk :) Vi kom in i rätt stämning och det var hur bra som helst! Senare på kvällen rörde vi oss ner mot sjön. Där träffade jag abbe, min barndomskompis som jag inte pratar me så mycket längre! Jag var i ett väldigt onyktert tillstånd, men vi pratade massa minnen och jag blev så glad att jag fick tårar. underbar känsla. Därefter satte sig en del folk vid en brasa och jag hade de hur mysigt som helst :) Tack alla för en kanonkväll!

Idag mår jag inte så bra, trots att jag sov 14 timmar inatt, jag har gått och blivit galet försyld. huvudet dunkar, bihålorna gör ont, täppt i näsan och taggtråd i halsen? gud så härligt. nejni om 3 dagar måste jag vara frisk, då blire hultan! Därefter england direkt (i två veckor), därför måste det packas, inhandlas grejer och städas. puh. hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0