OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

skiner som solen!

Ärligt talat, min lördag kunde inte ha blivit bättre! Från början till det allra sista så var det toppen :) Det började med örebro där jag hitta min underbara klänning (vilken får ni se på onsdag; skolavslutning), som jag velat ha sen jag såg den första gången. Jag köpte även ett fint linne, en kofta och underkläder. galet nöjd! Direkt efter färgade jag håret hos Elin, du är så grymt bra! Det blev urfint :)

Därefter tagga jag om till fest, å hur vi festade! Det blev ett sent kvällsdopp efter ett par kalla och det var hur skönt som helst, före sprang jag däremot igenom ett helt hav av brännässlor, barfota! Det var mindre skönt vill jag lova. Hur som helst så blev det en väldigt mysig kväll, jag trivdes! :)

Imorse åkte jag iväg och jobba, sen vet jag faktiskt inte vad jag gjort.. sovit i 3 timmar iaf. å nu borde jag plugga. Skriver nog roligare imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

oh, vilken färg blev håret då? :)

2008-06-01 @ 20:52:43
URL: http://lslf.blogg.se
Postat av: Sara

Känns som att alla har tagit första doppet utom jag nu :o

2008-06-01 @ 20:53:06
URL: http://terrormat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0