OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

What a wonderful world


Jag blev rätt nöjd med den här bilden, jag tycker den speglar det gaalet underbara vädret vi har! En fin dag som denna hade jag som tur är inga lektioner, istället gick jag upp vid 8 imorse för en promenad och efter de har jag solat solarium, och påbörjat mitt pluggande. Det kan bli en hektiskt dag, måste skriva klart ett arbete och skicka in de, plugga till morgondagens prov, fixa ett nytt pass, träna, sälja wtaibiljetten (gött att ha de klart!), fixa naglar & ögonbryn. Plus en massa annat inför balen imorgon. åh tiden har gått så fort, jag längtar nåt så grymt :) Nejni, ha de bra! Puss


Kommentarer
Postat av: estelle

ja den va vacker

2008-06-04 @ 09:12:49
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0