OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

De är humor ;)

Denna helg har varit så jävla grymt bra! Det har varit sjukt kul och galet är bara förnamnet. En tripp till öland sådär var ju inga fel :) Från början var vi cirka 15 pers, det hela slutade upp i; Mig, Mårten, Salle, Magnus & Johan (numera kallad solveig) Synd för de andra att de banga, de missa någe om man säger så!  Hur vi lyckades se kameler, apor & lamor på öland är en gåta, men grymt fränt ändå! En gång. att två ord kan vara så roliga. Haha jag vet inte hur mycket vi skratta, men jävligt mycket var det :) ååh. jag vill tillbaka! Trivdes som fisken i vattnet hela resan, till och med när jag låg å nästan frös ihjäl under natten i bilen. Haha! galet var de ja. Kom hem runt halv 10 igår, sen var vi hos magnus en sväng å chilla.

Därefter åkte jag hem, imorse var jag iväg och jobbade. Sjukt goigt jobb! Efter det kom Erik, Frida, Heden, Stina & Helen och hämta upp mig & syster så drog vi och köpte sushi&pizza och käka de här hemma. Å nu ska jag dra mig iväg till magnus igen å chilla me några där borta. Hel bra helg! Så, seriösare bloggning får de bli nån annan gång. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hörde ni tog en tripp förbi visby?! ;) haha jävla puckon är ni;) vem kommer på idén?

2008-03-09 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0