OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Galet!

Vilken jäkla rolig dag alltså, som jag har skrattat! Jag är ärligt talat helt utmattad på grund av allt skratt, men jag har haft så roligt. Först i skolan när jag och Maria skratta åt en av våra lärare och flera andra händelser. Grymt kul :) Positivt var även mitt provresultat i företagsekonomin, jag har bara ett ord att säga om det; GÖTT! Efter skolan drog jag en promenad med Johan, å då skratta jag ännu mer eftersom jag var tvungen att berätta om hela denna dag. Fick knappt fram några ord mellan allt skratt. Haha :)

jag orkar inte skriva mer. men imorn DÅ NI. Äntligen bort med gipset (om det inte visar sig vara riktigt illa, hoppas inte!) Det kan även hända att det blir en road trip till Öland med Mårten&co, haha galet! Kommer bli great i såna fall, men mer om det imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0