OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gårdagens

image731
Hela den här helgen & veckan är min kära syster hemma, då kan jag passa på att låna lite kläder av henne, perfekt! Den här galet snygga bodyn från Gina Tricot fann jag i hennes väska, och den bar jag sedan resten av kvällen. Hos Sarah blev det otroligt lyckat, vi satt och chilldrack och skratta åt det mesta. Eller vissa drack mer än andra och fick alla att dö av skratt. Ja, helt enkelt så var det väldigt roligt. Tråkigare blev det när alla åkte till statt. Då blev det sängen för min del.

Idag är jag otroligt peppad inför kvällen! Innan det ska jag hinna med att övningsköra, fjärde gången den här helgen, det är ju så sjukt kul att köra! Sen blir det nog en promenad med Johan. Därefter får jag se vad som hinns med. Jag återkommer kanske under dagen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0