OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Perfekta våroutfiten

image720
Marie från sthlmstreetstyle har verkligen lyckats skapa den perfekta våroutfiten, enligt mig. Galet snyggt! Såhär kommer jag defenitiv gå klädd framöver. Imorse skrev jag dessutom att jag hade en helt tom garderob, men när jag såg den här bilden kom jag å tänka på mitt senaste inköp; De vida jeansen! Imorgon kanske är premiärdag, får se ;)

Denna dag har än så länge innehållit ett besök på KT som sagt, men även ett på Kuriren. Trevligt! Vår balkommitté är så bra, nu flyter de på riktigt fint faktiskt. Härnäst väntar plugg, prov imorgon. Därefter äntligen träning, ska försöka vara med så mycket som de går i alla fall :) Efter det ska jag chilla hos Magnus igen, precis som de senaste dagarna. Mycket trevligt! Hoppas ni får en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse - Designing Everyday Life

ååh va tjusigt!

2008-03-16 @ 22:53:47
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0