OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

you're something special

image733
Nu har Din Sko haft sin webshop öppen ett tag, fast idag var första gången jag kika in. Skorna till vänster har den där perfekta blåa färgen och skulle stå jättefint i min skohylla! Ja de vill jag lova. De indian inspirerade skorna är allmänt fräscha bara, dock inget jag kommer satsa på. Tror jag inte? Man ska aldrig säga aldrig :) Joo.. jag är sugen på ett par nya skor. igen!

Nu till igår, började kvällen med att kolla Oth, säsong fem har börjat på tvn! Det är så jävla bra, älskart. I pauserna fixade jag iordning mig och sen kom jag iväg till Simon. Trevligt folk och gott att dricka. Ja, kvällen blev jättelyckad :) Redan vid elva tog jag mig därifrån med Mårten, Salle & "Solveig". Åkte runt lite på stan och sen landa jag, Mårten & Salle hos honom där vi kollade Ace Ventura. Haha eller jag kollade inte så mycket, jag tyckte mest att texten snurrade runt. Efter den åkte jag och M hem till honom och sov där. Hade en rolig morgon, så dum är du! :) Runt två åkte jag därifrån och vidare hem till Robin där Johan var. Vi planerade nästa veckas härjedalsresa, kommer bli kanonkul! Nu har jag kollat tv och sovit lite, väntar på att klockan ska slå 20.00 så att jag kan se "So you think you can dance" Hur jag älskar de programmet! Guld. Ha de bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0