OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

älska älska älska Göteborg!

image835
en bild jag tog i Göteborg förra året. Jag har inte nämnt de förresten, jag ska spendera min helg där! Det ska bli otroligt skönt, ja jag kan knappt vänta. vill bara ha imorgon så vi kan sätta oss i bilen och åka iväg :) vi är jag, johan, hans mamma & hennes sambo. strålande sol, bara ben & lite shopping skulle inte sitta fel! På lördagen är det även Göteborgsvarvet, för killarna. jag&min mor drog oss ur, hon av arbetsskäl och jag palla bara inte pressen. jag får skylla på att jag varit sjuk under en längre tid. haha. Hur som helst så längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0