OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

årets vändning!

image827
2-0 mot djurgårn förra onsdagen kändes galet bra. Obesegrade tills de mötte oss, oj då! Äntligen slut på tjatet om måltorkan och skönt att Davies fick näta! om jag ändå varit där.. Vi vann matchen både på planen och läktaren, hur skönt som helst. Derbyn ger alltid en sådär extra go stämning :)

Dagens match mot gefle slutade tillslut 2-1 till oss; efter deras 1-0 mål på straff efter 40 min, där vår back José Monteiro blev utvisad, 1-1 av återigen Charlie Davies med cirka 12 min kvar av matchen och sköna 2-1 av inhopparen Claudio Dadomo i 92: a minuten. Behöver jag säga att jag är grymt glad?

Kommentarer
Postat av: Emelie

bajen är sååå bäst! :-)

2008-05-14 @ 12:29:42
URL: http://emswulffspector

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0