OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

den här dagen tar kol på mig!

jag klarar nog kemiprovet, med lite flyt i alla fall. det skulle kännas så skönt! Efter det fick vi tillbaka matteproven, matte c, det fattades 2 g poäng till ett vg. jag hade tillräckligt med vg poäng och till och med en sol (mvg poäng!). Trots att jag är sjukt glad för ett g så känns det lite retligt. puh. nu är det över i alla fall. Dagen avslutades med nationella muntliga i franska. blir så galet nervös inför sånt! Skönt att de också är klart nu ändå :) Om en timma är det balmöte, kan hålla på ett tag, och efter det träning. Kul att träffa laget igen! Tiden jag får över kommer gå till plugg, kanske kanske lite fotning också :) jag känner mig helt slut och orkar inte med en sekund till av denna dag. hoppas på en bättre morgondag! Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: tack! kul du gillar min stil! Hoppas allt är bra med dig!

2008-05-20 @ 19:18:40
URL: http://spraka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0