OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Don't tell me you're sorry, Cause you're not.

image838
tröja MQ, topp H&M, chinos Gina Tricot, skor Skopunkten.
I helgen köpte min familj ett par nya tygskor till mig, vita&fräscha, de tyckte inte alls som om mina gamla som snart faller ihop. Haha, jag blev nöjd i varje fall :) Denna dag har varit riktigt trevlig! Innebandyturnering där jag minuterna innan start bytte lag till frisörernas lag (Elin&co, helskönt gäng), galet roligt att spela! Jag får väl skylla mig själv angående knät, för jag kan ju inte påstå att det är bättre nu.. jag får helt enkelt fortsätta att gå på alvedon ett tag till. Skönt att försäsongsträningen börjar imorgon också? jaja. de blir nog bra. Nu ska jag pyssla med annat, ha en bra dag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0