OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

He's the one

image816
(parkas Oasis), linne Gina Tricot, jeans Miss Sixty, skor Scorett.
Idag mår jag faktiskt mycket bättre, kanske levde på gårdagens match, ska nog skriva ett par rader om den imorgon :) Idag hade jag&maria en mycket givande fysiklektion. naat! Kanske borde vi börja designa kläder istället ;) haha. nejni. Efter skolan pluggade jag & gjorde kladdkaka med johan. Ja jag unnade mig det eftersom jag pluggat så bra i veckan. Nu är jag precis hemkommen från en promenad med ett par sköna killar, länge sen jag skrattade så mycket. ni är bra! Sängen nu, matte C prov imorgon. helst vill jag inte vakna. vill hoppa till kvällen direkt. synd att inte de går! Gonatt, puss.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

jätte söta skor!

2008-05-09 @ 09:37:13
URL: http://owenannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0