OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I mitt nyttigare liv

image815
bild från google. Snart ska jag iväg till affären för att inhandla lite av det på bilden, till kvällens match. För en vecka sen hade jag definitivt köpt en chipspåse & dipp till det, inte nu längre :) jag har bestämt mig för att försöka leva nyttigare, vilket jag trivs jättebra med! Sen får jag se hur länge det håller, men det var ovanligt enkelt att bestämma sig den här gången. haha jo jag har försökt ett par ggr :) Dags att skynda sig så att jag inte missar början! ciao.


Kommentarer
Postat av: Maria

ååh vad gott :) men nästa fredag blire vaniljmunk eller hur var det? haha ;D

2008-05-07 @ 21:26:31
URL: http://westhers.blogg.se
Postat av: Em

Ja visst har hon :) Tråkigt det där med dig och Johan förresten.. Hoppas ni inte glider ifrån varann :/

2008-05-08 @ 21:00:49
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0