OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I will be there

image809
Det var allt ett tag sen jag hade en lugn helg, å inte flängde runt någonstans. Även denna ska jag vara iväg, först imorgon när jag ska köra hela vägen ner till borås då hela familjen ska hjälpa syster att flyta till en annan lägenhet och bara mysa där nere :) Längtar grymt mycket efter att få köra, bland det roligaste som finns! Dock mindre roligt att gå upp redan klockan 6.. Därför tog jag en lugn kväll med johan framför tv'n ikväll, trevligt :)

På söndag åker jag till sthlm, för att kolla Bajen-göteborg, det ska bli underbart! Nu ska jag sova, hörs imorn kväll eller söndag :) ha de bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0