OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

trött trött trött.

image806
Det blev visst dåligt med bloggning igår, inte så konstigt med tanke på att det inte hände mycket intressant alls. Trött som jag var sov jag bort hela dagen. typ. Fast en pizza med Johan, Simon & co blev det :) Trevligt! Därefter till nöjes för att inhandla godis och sedan hem och kolla Bajen-sävehof i handbollsfinalen, som vi vann! FY FAN VA GÖTT, 3:e sm-guldet i rad, så härligt. Väldigt soft dag.

Idag gick jag upp lite tidagare, har hunnit med att kolla ett jätteintressant program om näringslära. Dags att bli nyttigare igen, sluta äta godis varje dag till exempel. Sedan ska jag städa mitt bombnedslag till rum och även ta ett fotbad. jag känner mig så fruktansvärt trött hela tiden. usch. asch då, det kanske kommer bättre bloggning senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0