OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vill du köpa eller byta?

image865
De här kan vara de bästa köpen jag gjort någonsin, men samtidigt de sämsta.. på så sätt att de är för små! Båda byxorna&skorna. faasen vilken ånger. jag måste ha en större storlek, finns det någon därute som varit lika klantig som jag som vill byta?, eller är det någon som är sugen på att köpa?

Skorna från vagabond är i storlek 36. De kostar 550 kr på hemsidan, jag kan tänka mig 450 kr + frakt.
Jeansen från monki är i storlek XS. De kanske är i storlek 24-25 i vanlig storlek. Om någon är intresserad ska jag leta upp vad de kostade när jag köpte dem.

Kommentarer
Postat av: Camilla

De där skorna är jättefina!

2008-05-27 @ 20:45:47
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Bea

fina saker!
frågestund på bloggen just nu. puss!

2008-05-28 @ 15:06:57
URL: http://factorygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0