OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Your intention's nice, you're improving

image850
jag vill göra om min blogg, helt nytt. jag har några idéer, men inte tiden.. finns det någon därute som skulle kunna göra mig den tjänsten :)? bara å höra av sig i såna fall! Den här dagen har inte varit alls bra, usch. Nu ska jag fixa i stugan (bära ner stolar osv.) och senare ta porträtt bilder på min kära syster som kommer hem idag :) Så avslutar jag dagen med träning! Så jag hoppas att den slutar bättre än va den började!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Jag tycker också om dom blåa, men dom vita var också fina. Problemet är att jag hittade bilden på dom blåa skorna på google, så jag vet inte vilken affär dom finns i :P
Ha det bra

2008-05-23 @ 14:45:54
URL: http://eliwwn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0