OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Äntligen lugnt..


Det senaste dygnet har varit rätt hårt, innehållande juridikprov (som jag tycker jag lyckades galant med!), massor av bilkörning ända in till halv fyra inatt och imorse gick jag upp kl 7 för att fixa inför loppisen som jag&laget skulle vara på. Där var vi till halv 3 och efter det har jag verkligen sovit tills nu. För tillfället kollar jag film med massa ost, kex, grönsaker, räkor och annat gott :) Men jag funderar på om det blir utgång eller inte.. får se hur det blir med det :) Hur som, inatt kommer min underbara pojkvän hit och sover, jag älskar dig! Å ni andra är brabrabra, ha en toppen lördagskväll :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0