OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Bästa helgen :)

Den här helgen har varit en av de bästa :) har haft det toppen verkligen! I fredags var jag&mackan inne i örebro, jag köpte ett par stentvättade jeans (äntligen!) och så träffade vi simon&co en sväng :) Därefter gick vi 2 och åt på Jensen's Böfhouse, hur gott som helst! Tack älskling :) Efter några timmars väntande blev det Saw 5, mycket bra. Buss hem och sen somna jag brevid den bästa :)

Igår sov vi ut ordentligt sen var det dags för mig att spela match i khamn. Det gick inte riktigt som vi ville men förlust blev det inte i varje fall! Roligt att spela ändå, och jävligt jobbigt att jag har såna problem med mitt knä.. troligvis inflammation. fy fasen :/ Väl hemma väntade fest! Var riktigt roligt på statt, träffade massa folk :) Påvägen hem inatt sjöng Mackan min favoritlåt för mig, The Kooks - Naive, det kan ha varit det mysigaste :) För er som inte vet så är han riktigt bra på både gitarr&sång.

Idag vill jag ge ett stort grattis till pappa, älskar dig! Dessutom är allsvenskan slut nu, det blev inte riktigt som man trodde (skit i tabellen, bajen bäst ändå!), fast kalmar förtjänade dock att vinna :) Imorgon är jag ledig så då ska jag&elin till karlstad, kommer bli great! Ska nog sova nu ändå :) Bättre uppdatering kommer..

Kommentarer
Postat av: Sophie

jaa visst är det :)



mysig helg du haft, och lycka till med shoppingen imorgon nu då:)

2008-11-09 @ 22:35:54
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken mysig helg ;D

2008-11-10 @ 16:24:15
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Sophie

jaa jag hittade lite smått o gott. Som man alltid gör när man är i stort sett pank ;)

2008-11-10 @ 17:28:23
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0