OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fan va great!

Dom senaste dagarna har jag myst massa med min underbara pojkvän :) Hade lägenheten för mig själv i några dagar, rätt skönt! Pluggat har jag också gjort, skräll nu förtiden. Igår var defenitivt den mest lyckade dagen, klarade mvg frågor på kemin åsådär ;) helnöjd med den. Nu börjar helgen, som kommer bli kanon!

 Först idag när hela gänget ska fira David på Gustavsvik. Roligt :) Efter de bjuder han på middag och styr sedan brakfest på statt. Åh hur vi ska festa ;)

Imorgon är det teambuildingdag med laget och därefter lagfest. Rockigt! Mindre rockigt att jobba på söndag, men det är sånt man får ta ;) Vi ska åka om ca 30 min så bäst att börja packa åsådär :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0